حمله بمبی – Ibomber Attack Pc Game
   
 

.
 

 
 

 
 
 

 
.
 
 

به وبلاگ دانلود رايگان بازي خوش امديد در اين وبلاگ جديدترين بازي هاي انواع سيستم عامل ها و كامپيوتر و كنسول ها قرار ميگيرد اميدوارم لذت ببريد
ایمیل مدیر : sabersm@mihanmail.ir

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 759
بازدید کل : 103499
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



RSS
 
حمله بمبی – Ibomber Attack Pc Game
نویسنده صابر حكمتي پور  تاریخ ارسال دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:, در ساعت 9:57

 

حمله بمبی – Ibomber Attack Pc Game

| دانلود بازی حمله بمبی | Ibomber Attack با لینک مستقیم |

| نسخه کم حجم شده و تست شده در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

حمله بمبی   Ibomber Attack

 

توضیحات بازی: بازی جذاب و اکشن iBomber Attack که توسط شرکت معروف Chillingo ساخته شده و برای PC در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است ، پس از نسخه موفق iOS این بار نوبت به PC رسید تا این بازی نیز بر روی آن از نظر محبوبیت مورد آزمایش قرار گیرد ، بازی که با گرافیک و داستان خود طرفداران زیادی کسب کرده است . در این بازی یک کشتی پر از سوخت در حال حرکت است و هواپیما های بمب افکن زیادی در پی نابودی آن آمده اند شما می بایست چشمان خود را دقیق باز کرده و با عکس العمل های دقیق و سریع مانع انفجار شوید ، سپس با تانک خود به شکتار آن ها بپردازید ، بازی دارای ۲۴ مرحله بسیار جذاب به همراه گیم پلی سرگرم کننده است که می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

 

 

 

حمله بمبی   Ibomber Attack

 

حمله بمبی   Ibomber Attack

 

حمله بمبی   Ibomber Attack

 

حمله بمبی   Ibomber Attack

 

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی : ۸۹۰ MB

 

  حمله بمبی   Ibomber Attack

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
 
.:: ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من


 
 
 

  .:: Translate By : TempWorld ::.